maandag 2 december 2019

De week door de ogen van Bram!


Maandag zijn we al direct begonnen met wiskunde . hoofdrekenen met komma getallen .Daarna hebben we Taal gedaan ,de rechten van het kind. We hebben ook nog karewiet  gekeken . het interessantste vont ik de olijfsteen .
Dinsdag hebben we onder de speeltijd steen papier schaar gespeelt dat was echt leuk . na de eerste speeltijd hadden we turnen . maar dat was echt totaal niet leuk . want we moesten heel de tijd lopen lopen . we hebben ook een groepstekening gemaakt met zen zessen .
Woensdag was het veldloop .We zijn daar met de fiets naar toe gegaan. Ik was belangen niet eerste toen ik aan kwam was iedereen kapot er waren heel veel kinderen van anderen scholen .
Donderdag was Meester Jarno hier want Juf  Laura was op bijscholing we hebben graden met hoeken geleert en al zeg ik het zelf ik vond dat ik er goed in was . Het was echt een leuke dag met Meester Jarno in de klas .
Vrijdag moest ik eerst het gebbetje doen en daarna moest ik al beginnen aan mijn week verslag . Terwijl ik het aan het maken was waren de anderen bezig over verschillenden geloven . 

Geen opmerkingen: